Vilodag

Hej! Idag skulle jag rida lektion för min privattränare Susanne, men det var så dåligt väder idag så vi bestämde att vi tar det någon gång till helgen, så kanske jag kan rida bort till ridhuset och så kan vi hoppa eller nånting. Så idag fick Meny vila, vilket passade perfekt eftersom det var exakt en vecka sedan senast.

Idag blev Meny skodd också! Nu har ju snön försvunnit men vi satte i snösulor iaf, för man vet aldrig när det blir snö igen.. det brukar inte vara i december här i Falkenberg iaf. Jag och mamma pratade lite mer om kiropraktor också, Meny har ju haft en skada som gör att hon lätt blir stel i bakbenen (hon har haft föl och Susanne säger att det kan vara att höftbenen som klämmer ihop sig lite..) så vi kanske ska prova kiropraktor.

Är det någon därute som ska till Gbg Horse Show? Jag har varit där två år, förra året var jag där med mamma och då var vi där 2 dagar och bodde på hotell i Göteborg, det var jättemysigt! Jag älskar hotell och att få pannkakor till frukost, haha.. Hoppas vi kan åka det här året också, jag är iväg på ganska mycket men... jag vill så gärna! Isf vill jag dit på lördagen, då är det Young Rider Krafft Cup, GP ponny finalen, agility, internationell hoppning 1,40 m.m...! Det roliga är att de kända ryttarna strosar omkring där så man kan stöta på dem när man ska köpa en hamburgare eller något, det gjorde jag förra året, nice! Nu blev det ganska mycket text så här kommer en avslutande bild för jag tror inte det blir någon imorgon eftersom jag kommer rida när det är mörkt...!


Clear Round i Harplinge i somras...

/Annika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska dit :)

2009-01-16 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0