Uteritt till travbanan :)

Idag kom vi till stallet vid 10-tiden. Vi tog lite bilder på stallet och på våra ponnyer, men min kamera är dock inte så bra ;) Vi tänkte först rida till stranden, men eftersom det blåste så mycket, red vi till travbanan ist. Vi tränade galoppintervaller, och lite senare satte vi upp ett litet hinder. Har tyvärr inga bilder på det, eftersom min kamera hade helt fel inställning så de bilderna blev skit. Men varsen bild på mig och sparre + annika och meny får ni allt :D Allt gick jätte bra, och när vi tyckte att vi var klara, hoppade jag av och tog bort hindret! (eftersom annika var duktig och tog dit det.) Vi red genom skogen hem, och vi tänkte ta en sista galopp vid en äng, bredvid en gärdesgård, men när vi såg på klockan var den på tok för mycket, så vi red hem den sista biten :) Toppen mysig dag, tack världens sötaste hästar och världens sötaste annika <3



/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Louise

superfina ponnys =)

2009-01-11 @ 20:06:40
URL: http://louiseliendeborg.blogg.se/
Postat av: Matilda L

Tack så mycket :)

2009-01-11 @ 21:27:06
Postat av: Jennifer

Vad söta! :)

2009-01-13 @ 14:54:40
URL: http://dressyrbloggen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad är det för ridjälm den till höger??? Den var skitsnyg! e det en gpa eller? Jätte söta hästar också såklart!!!

2009-01-16 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0