Stranden


 
Haha bilden är från en dag då vi var jätte flummga och tyckte hästarna skulle vara blonda, fint va? :)

Idag red vi till stranden. Cyklade till stallet vid 3, men vi var lite sega så vi kom inte igång med ridningen förrän vid 4. Dumma som vi var, tog vi inga reflexer, men vi lovar att ha det nästa gång ;) Vi tog det ändå hyfsat lugnt, Travade halva stranden, kort galopp. Och sen galopperade vi nästan hela stranden :) mysigt, men det hann börja skymma så vi red tillbaka igen. Längtar något helt sjukt till sommaren nu! Vill ha sol och värme. Och nästa vecka åker Annika iväg och kommer bli jätte brun, snacka om att jag är avundsjuk :O

/ Matilda

EDIT

1. Jag kommer inte bli brun alls... Men jag ska till Gran Canaria :D
2. Måste skriva ner två roliga saker vi sa under vår ritt idag... Jo, jag brukar rida först med Meny, så att Sparre håller sig i skinnet, och eftersom  jag pratar framåt och Matilda har dålig hörsel så hör hon aldrig vad jag  säger.


Annika: Kolla vad mycket vatten de har i sin paddock!
Matilda: Aaaaaa....
Annika: Och så klagar vi på våran!
Matilda: SKA VI TRAVA SOM BORAT!?

Och sen, eller lite tidigare.
Matilda: Akta bilen så vi inte blir påkörda.
Annika: Nej det vore ingen hit precis. (Hit, asså, hit by a car typ. ROLIGT!)

Ja, det är viktigt att man har roligt när man rider, mycket viktigt. Ibland stör jag mig jättemycket när vissa flamsar för mycket på sina hästar men... roligt ska man ha! Och att vara seriösa har aldrig varit min och Matildas starka sida. Ciao!

Bilden är från vår kära Skrea Strand.. där vi red.
/Annika

 


Kommentarer
Postat av: Matilda L

ska vi trava som borat är lätt bäst! jag garvar sjukt mkt nu! ;D

2009-01-14 @ 19:35:56
Postat av: Annika M

Haha jag vet Matilda! Och det fula är att man ser mig på bilderna när hästarna fick lite blonda extensions.. haha! <3

2009-01-14 @ 19:53:34
URL: http://annikapannikaaa.devote.se
Postat av: Elli

söt blogg!

2009-01-14 @ 20:53:38
URL: http://typwow.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha den bruden alltså.. värre än mig nästan!

2009-01-16 @ 16:52:51
Postat av: andrea

hahaha, så härlig blogg, ska absolut kolla in den fler ggr x))

2009-01-21 @ 20:13:24
URL: http://twix.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0