Onsdag

Hej! Ett snabbt litet inlägg nu! :) Idag när jag kom till stallet tempade jag Sparre igen, för att vara på den säkra sidan. 37.7 hade han idag :) Carro kom ut lite senare till mig och vi snackade lite om ridningen och så. Hon tyckte jag kunde skritta ut redan imorgon, men tror jag väntar ytterligare en dag- fredag ;)



Man märkte verkligen att Annika inte var där. tyst liksom, hehe. nej men jag saknar henne redan! Hennes pappa Henrik har lovat att ta hand om Meny nu, när hon är borta. Så han kom ganska strax efter jag hade kommit ;D Ganska lugn dag, inga större händelser. Om det inte kommer inlägg imorgon, lovar jag på fredag :D Kram

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte kul att läsa och följa eran blogg!!

2009-01-27 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0