Min ridhjälm!

Hej! Det var någon (Sofia hette du?) som frågade vad för ridhjälm jag har. Det är den här:
Den heter TECHNICAL HELMET och är från Lamicell. Jag har köpt här (klicka) på Hippson, och där kostar den 899 kr (+ lite frakt) Det är en väldigt bra hjälm tycker jag. Den finns i tre färger, grå-svart (bilden) marin-svart (som jag har) och brun-svart. Det finns tre storlekar, S, M och L, eftersom man vrider där bak för att få den att passa, som på en cykelhjälm ungefär. Det är väldigt smidigt, man får plats med mössa och allt möjligt! :D Det är en lättviktshjälm och väger nästan ingenting, otroligt skön att ha på sommaren. Det är verkligen en snygg, bra och prisvärd hjälm!
/Annika

Kommentarer
Postat av: Annie

Sett den på webbshoppar, tycker den ser lite plastig ut, är den det?

2009-01-16 @ 14:21:56
Postat av: Annika M

Den är ju i plast, så kanske det. Men jag tycker inte den känns dålig på något sätt, den är bra och snygg :)

2009-01-19 @ 21:39:18
URL: http://lillahansagard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0