Kallt men fint (y)

Hellu :) idag kom annika hem till mig vid tjugo över tio. vi var framme vid stallet tio i elva. hur lyckades vi?! normalt brukar vi cykla dit på 10-15 minuter.. men hallå, det var faktist skitkallt och motvind, vi får skylla på det. Marken var stenhård, och det var ganska hårt och buckligt över allt, men vi bestämde oss för att rida i skogen. Skrittade bara, sparre bestämde dock sin egen takt när han blev "rädd" för en sten, elr träd, elr typ kvist, elr jag vet inte riktigt vad.. hehe. Annika skulle repa med sitt band, missade tiden, så vi fick skynda oss hem sen igen ^^ så snabbt vi nu kunde.. Mockade och cyklade fort hem.


Till vänster: Meny och Sparre Till Höger: Han älskar mig ser ni väl :D:D

Mitt insläpp idag, så jag cyklade åter igen till Lilla Hansagård och tog in våra ponnyer. För en gångskull gick sparre snabbare, så jag kunde ta dem båda två samtidigt (y) Sen var jag duktig och smörjde sadel och mina träns. borstade schabraket osv. Sen blev det sparre som blev nästa offer! Det blev en mysig kväll minst sagt :) men radion funkar inte, jag förstår inte varför. ok, jag är inte så teknisk, men vi ska nog få ordning på den! Kramkram :D

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0