Horse Farm

Hallå! :) Det fick bli Horse Farm idag ist. Pappa och Victor (min bror.) har jobbat, så de har fått båda bilarna så vi inte har kunnat åka ut till Horse Farm förrän nu. Trodde det skulle bli jätte mkt, men loppfröna var slut, och de hade inte allt jag letade efter ;D Men vi beställde iaf loppfrön! Jag fick en grimma broderad (elr, den är inne och ska bli broderad nu.), med Sparres namn :D Köpte även ett tvådelat bett. Funderade länge mellan två elr tredelat, men fick bli två.


Till vänster: Jag och Sparre Mitten: Notas i hagen Till höger: Meny i hagen :)
Lovar att jag ska ta med kameran till helgen och fota - nya bilder behövs!

Chicko är äntligen återställd! Carro har börjat sätta igång han lite försiktigt, och det har funkat bra. Till helgen skulle de testa galoppen, hoppas den också går bra :) Notas var på djursjukhuset igår och tog bort sina stygn. (Om jag elr annika inte har nämnt det, så har Chicko och Notas bråkat i hagen, så de skadade varandra ganska rejält.) Nu ska han komma ut kortare stunder i hagen, proemenader - och tillslut ska man kunnde sitta på han igen!

Idag red jag även Sparre, känns jätte länge sen! Även om det typ bara var 4-5 dagar sen. Skönt att han är frisk :D Hade mkt överskottsenergi och var lite lagom små busig :) Red på banan, skritt och travade lite. Men ville mest känna på honom, och han var bra. Imorgon får det bli uteritt så får vi trava lite mer och se. Skulle försöka rida Meny också. Bara skritta ut en runda, elr gå ut och gå elr något. Mest för att hon ska få röra lite på sig :) Kramkram

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vilka mysiga bilder ni lägger in! :D

2009-01-27 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0