Hamlet & Frida

Hallå! Jag är inte så bra på att uppdatera känner jag. Mitt löfte om kamera gick skit, men jag har fotat med mobilen. Dock har jag inte laddat över bilderna, men det kommer.

Idag har jag varit med Frida och hälsat på Hamlet, Trampe och Mary. Jag har saknat Hamlet så stört mkt, lite läskigt nästan att träffa honom igen ;S Jag kommer alltid att älska honom på något konstigt vis :) min första ponnykärlek helt enktelt. Men kort sagt, det var en mkt mysig dag, härligt att träffa Frida igen :D


Till vänster: Hamlet Till höger: Jag och hamlet 06 :) <3

Annikas pappa Henrik, tog ut hästarna idag, så jag tog in dem vid 4 :) Hann inte rida idag, har massor att plugga, så mockade och borstade bara. Nu måste jag fortsätta plugga, kommer nytt inlägg i morgon :D kramkram

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0