Dimma

Hej! Det blir inga bilder från idag för jag glömde såklart kameran. Idag var vädret mycket bättre, det var lite halt i gräset men annars bra underlag för att rida. Jag mamma och vår hund Theia tog en typ 1 och en halv timmas lång tur, först i skogen, sen till Grimsholmen och stranden tillbaka! Helt underbart <3 Det var perfekt att rida på stranden idag, det är så roligt när Theia är med för hon tycker det är jätteroligt att springa med Meny. Det var jättehärligt iaf. Efter det så borstade jag av den mesta leran från Sparres och Meny's täcken och släppte ut dem, sedan mockade jag deras boxar, bådas, eftersom Matilda är i Göteborg idag. Det var nog det, kram på er!

hoppar
En bild på mig och Meny :)

/Annika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meny är sötast och bäst ;) näst efter Madicken, såklart! Förresten så har jag massa bilder på lur här hemma på er (dig och Meny alltså) ska se ifall jag kan hitta dom! SUSSILSUKAN <3

2009-01-10 @ 18:50:05
Postat av: Annika

Åå, gör det! :D

2009-01-10 @ 18:51:48
Postat av: Matilda L

myckett lera på täckens kan jag förstå! tack så mycket för att mockade hos sparre idag :) <3 (och för in och utsläppten.)

2009-01-10 @ 18:59:40
Postat av: annie (ponnynblace)

Vad fin häst (: Skönt att ha stranden så nära, något jag bara kan drömma om... :P Får istället nöja mig med att köra ponnyn till Lomma vid finare väder.

Fin sida, verkligen!



Ha det bra :D

2009-01-10 @ 22:32:26
URL: http://www.horzes.se//index.php?blogId=76
Postat av: moa

varför har ni inte skrivit något om majwi och görans hästar? :P

2009-01-11 @ 00:21:19
Postat av: Annika

Annie: Ja det är jättehärligt! Min mormor och morfar bor i Lomma 8)



Moa: Vi har inte hunnit, och har inga bra bilder, men det kommer! :)

2009-01-11 @ 09:12:36
URL: http://lillahansagard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0