Stranden

Hej! Idag slutade jag skolan två timmar tidigare än jag skulle, lite efter 2 istället för 4 vilket var otroligt skönt! Min första tanke var; JAAA nu kommer jag hinna rida innan det blir mörkt! Så jag stack hem, åt, cyklade till matilda och så cyklade vi till stallet. Vi hann ner till stranden precis vid solnedgången, jättefint var det.. Först var Meny jättetaggad så jag sa att vi fick ta det lugnt och galoppera lugnt. Vi travade och galopperade till slutet av stranden, det var inte så långt dit eftersom vi kom ner ganska långt ner, och vände sedan. Så gick vi ut i vattnet, travade och föll in i galopp och drog på, och Meny var så duktig och lyssnade jättebra! Vi varierade galoppen lite, tog tillbaka, drog på, tog tillbaka - HELA STRANDEN. Så himla härligt! Himlen var helt rosa och vattnet lila... Det är precis så det ska vara. Helt underbart!






Haha fin bild va? Meny är skitsur verkligen! Det var en på stranden som vi bad ta kort på oss. Såhär blev det.

Såhär ser det ut i stallet!

1. Stallgången 2. Vände mig om och tog bild på spolspiltan 3. Hejdå stallet!
En liten preview bara... En riktig rundtur ska ni också få någon gång ;)

/Annika




Kommentarer
Postat av: Sebastian Lundgren (y)

Fina bilder ^_^!

2009-02-11 @ 23:30:04
Postat av: Lisa O

Jättefina bilder!

2009-02-12 @ 08:37:16
Postat av: hanna

va fina bilder:D ser jukt mysigt ut:) kolla gärna in min blogg och lämna en komentar:D

2009-02-22 @ 00:19:44
URL: http://hpii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilka fina bilder ni har! Jättefina hästar. Här kommer jag kolla in mer. Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar. liveforyourdream.blogg.se

2009-03-29 @ 15:30:29
URL: http://liveforyourdream.blogg.se/
Postat av: M.R

Mysiga bilder!

2009-11-09 @ 19:52:31
URL: http://klasmichelle.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vilka fina hästar!! vilka stam/raser är det? :D och guuuh va mysigt att rida på stranden <3 typ min dröm!!! vilken fin blogg!! jag kommer in och kollar mer imorron!! <33

2011-03-06 @ 22:46:40
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0