Promenad

Hej!
Idag var vi väldigt trötta när vi kommit till stallet, så vi bestämde oss för att gå ut och gå med hästarna istället för att rida. (Matilda red ju ett hårt pass igår), fast jag slängde på mig hjälmen och skrittade barbacka. Det var en mysig liten tur! Finns inte så mycket att säga om idag egentligen, därför får ni en fin bild:



Haha det var en härlig dag! Hörde att det ska bli snö imorgon, isf har jag verkligen lust att bara galoppera rätt över en åker med typ 30 cm snö, det har jag inte gjort sedan jag hade min förra foderhäst Trampe, för typ 2 år sedan... ! Imorgon tar jag nog med kameran, så läs imorgon för att se vad vi hittade på!

/Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0