Life In Technicolor

Hej!
Har inte orkat blogga förrän nu så nu blir det ett rejält sammanfattande inlägg.

Lägret var fantastiskt! Det var alltså ett konfirmationsläger på Åh som ligger utanför Ljungskile, där jag och Matilda konfirmerade oss förra året. Istället för att gå på träffar en gång i veckan och gå i kyrkan hemma så var vi på tre läger, ett i februari, etti maj och ett långt i tre veckor på sommaren. Det är verkligen det bästa jag gjort i mitt liv iaf!

Nu var vi alltså där för att vara faddrar åt de konfirmander som konfirmerar sig det här året. Det är 35 konfirmander, 32 faddrar, en bunt ledare och så prästen Eskil som är där. Varje dag har man morgonbön, körpass, lite fritid, lekar aktiviteter, faddrar har lite specialgrejer och konfirmanderna har lektioner, och så har vi skitroliga grejer på kvällen. Man lär känna alla så himla mycket bättre, och såklart massor av nya. Helt sjukt att något som bara varar en vecka kan ge en så mycket, konfirmanderna känns som mina bäbisar typ :P

Ja, det var iaf sjukt himla roligt och jag saknar det massor. Som tur är ska endel av oss ses på lördag!

Idag är jag sjuk, stack hem från skolan efter teater och dans, kände att jag inte pallade ha idrott och sen gå till 4. Jag har varit en liten sväng i stallet och gosat med Meny också, finaste. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

Jättefin bild! :)

2009-02-25 @ 13:26:06
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

va dåliga ni har blivit på att uppdatera!!!

2009-03-01 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0