Jag Är Duktig

Jag känner mig så duktig!
Ikväll har jag inte (saker jag brukar göra):
  • suttit på bdb och facebook
  • fastnat på Elin Klings blogg eller lookbook
  • druckit tusen koppar varm choklad
Ikväll har jag istället:
  • skrivit färdigt mitt repotage
  • gått ut med hunden
  • övat i 45 min på mina sångläxor
  • druckit ETT glas sodastream vatten
Och klockan är bara 22:10. Det är ett mirakel typ!

  

En bild från idag, jag tog den när jag var påväg till stallet.

Min lillebror har en jacka, den brukar jag ta när jag ska gå ut med hunden för man känner sig som en riktig nallebjörn när man har på sig den, den är fett stor och typ fejkteddypäls och fleece på insidan. Mwa! Jaa, fuskpäls ska ju vara inne nu. Vad säger du Agnes, hiss eller diss? ;D

Det här blir sista inlägget idag, hoppas ni haft en bra dag. Godnatt på er! <3

/Annika

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag brukar också dricka choklad på kvällen ;D

2009-02-11 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0