Hemma igen!

Hej! :) Som sagt har vi båda varit borta nu i en vecka, därav ingen bloggning! Hästarna har fått en vilovecka, något de båda verkade vara väldigt nöjda och glada över :) De var lite spralliga igår minsann. Skrittar nog ut idag, men skulle inte förvåna mig om Sparre har helt andra planer ^^ haha



bilderna är sen vårat läger vi var på den här veckan :)

Tyvärr har jag blivit sjuk - igen, så jag har varit hemma både igår och idag. Feber, förkylning och hosta >< Noprov, matteläxa och engelskaläxa den här veckan, så mkt som jag vet iaf.. Och nästa noinlämning (uppsats om genetik) och matteprov :( jag får verkligen börjar plugga jätte mkt sen när jag kommer tillbaka till skolan. Som förmodligen blir imorgon.. men iaf, blir nog en ganska lugn dag förövrigt och kommer kanske hästinlägg senare!

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0