Duktiga jag

Hej! Jag har bestämt mig för att vara skitduktig idag igen. Ikväll ska jag inte fastna framför serier och göra ingenting, utan ikväll ska jag:
  • Tvätta två tvättar
  • Räkna matte
  • Förbereda min redovisning om Den stulna generationen
  • Hitta på en flashig rubrik till mitt repotage
  • (Gå ut med hunden)
Det är underbart väder idag! Jag har bytt om till ridkläder och ska sticka till Matilda nu, det blir nog ett dressyrpass på någon äng. Bilder vet jag inte, men annars får ni nya strandenbilder :) Titta in ikväll i alla fall så får ni se ifall jag lyckades med mina mål!

Har man ingen anledning att ha en blogg kan man ju alltid ha den som checklista liksom ;D haha

/Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0