Alla hjärtansdag! :D

Heeej. Nu sitter jag i skolan. Vi har haft alla hjärtansdag show, hahaah, vår klass är sämst :D men det är ok, för vi gillar oss ändå (y) jag vet att det inte är alla hjärtansdag idag, utan i morgon,men det är ju lördag då ju ^^ Och jag har kommit på att det här är typ den första alla hjärtansdag dagen då det inte är på en vardag! Fett nice :) en föreställning kvar nu bara.

Nu har vi no, men jag är för lat så jag orkar inte skriva en massa om genetik. Uppsats och prov snart, "Att designa ett barn". jaja :) Lunch sen, och soprov <3<3 haha den här veckan har jag varit sjukt oseriös och jag har inte kunnat plugga >< så stört okoncenterad! får väl se hur det går.. haha. Stallet sen med annika, måste gå nu. Puss matilda ;*

Kommentarer
Postat av: Sebastian Lundgren (y)

Provet gick bra? ;O

2009-02-16 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0