Alla <3 dag

Hej!
Igår gick jag upp typ lite efter 9, åkte till stallet och red med Matilda. Helt perfekt väder, himlen blå och vårsol, fast det var riktigt kallt. Men det var härligt att galoppera och hästarna var så lugna och så hade man solen i ryggen. Som det ska vara!

Efter stallet när jag kom hem åkte hela min familj till Malmö, så jag var ensam hemma en stund och stack till stan och handlade lite grejer och mat, sedan när jag hade varit och tagit in hästarna kom Alise, och så gjorde vi bakad potatis med räkröra. Mmmm så gott! Sedan kollade vi på romantiska filmer och åt chips och godis och sjöng high school musical hela natten. Inte riktigt men ändå, sedan somnade vi till Elisabethtown. Haha! <3

Idag ska jag packa och repa med bandet, sedan åker både jag och Matilda till Åh där vi konfirmerade oss och är faddrar, i en hel vecka så då blir det ingen bloggning tyvärr! Kram!

Bild från Gran Canaria...! Första dagen, så här var jag bleeeek... :P

En bild på mig och Alise på Gran Canaria... :) <3

/Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0